1. Ga naar instellingen -> algemene instellingen
Vink beheer inter-bedrijf aan of installeer de module inter_company_rules
Hier kunnen de instellingen worden toegepast zodat de leveringen orders en facturen welke automatisch worden aangemaakt ook automatisch moeten worden bevestigd.
2. Ga naar instellingen -> gebruikers -> gebruikers
Klik op de gebruiker waarmee je bent ingelogd en vink meerdere bedrijven aan.
3. Ga naar instellingen -> gebruikers -> bedrijven
Maak hier bedrijven aan waartussen de intercompany transacties plaats gaan vinden.
4. Ga naar facturatie -> instellingen -> instellingen
Stel per bedrijf een grootboekschema in:
5. Ga terug naar instellingen -> gebruikers -> gebruikers
Maak nu 2 of meer gebruikers aan voor ieder bedrijf 1 en geef deze toegang tot alle bedrijven en stel het huidige bedrijf in.
Gebruiker 2
6. Stel voor deze gebruikers de juiste rechten in door ICT gebruiker en ICT Manager aan te vinken:
7. Ga naar instellingen -> gebruikers -> bedrijven
Stel voor ieder bedrijf de ICT Configuratie in dagboeken moeten van dat bedrijf zijn:
Bedrijf 2