1. Home
  2. Docs
  3. Voorraad
  4. Intercompany transacties
  5. Algemene Configuratie

Algemene Configuratie

1. Ga naar instellingen -> algemene instellingen

Vink beheer inter-bedrijf aan of installeer de module inter_company_rules

Hier kunnen de instellingen worden toegepast zodat de leveringen orders en facturen welke automatisch worden aangemaakt ook automatisch moeten worden bevestigd.

2. Ga naar instellingen -> gebruikers -> gebruikers

Klik op de gebruiker waarmee je bent ingelogd en vink meerdere bedrijven aan.

3. Ga naar instellingen -> gebruikers -> bedrijven

Maak hier bedrijven aan waartussen de intercompany transacties plaats gaan vinden.

 

4. Ga naar facturatie -> instellingen -> instellingen

Stel per bedrijf een grootboekschema in:

5. Ga terug naar instellingen -> gebruikers -> gebruikers

Maak nu 2 of meer gebruikers aan voor ieder bedrijf 1 en geef deze toegang tot alle bedrijven en stel het huidige bedrijf in.

 

Gebruiker 2

6. Stel voor deze gebruikers de juiste rechten in door ICT gebruiker en ICT Manager aan te vinken:

7. Ga naar instellingen -> gebruikers -> bedrijven

Stel voor ieder bedrijf de ICT Configuratie in dagboeken moeten van dat bedrijf zijn:

Bedrijf 2

 

 

Was this article helpful to you? Yes No