1. Home
  2. Docs
  3. Voorraad
  4. Leveringsorders
  5. Hoe annuleer ik een leveringsorder?

Hoe annuleer ik een leveringsorder?

Overzicht

BizzCloud geeft u de mogelijkheid om een leveringsorder te annuleren indien deze te snel bevestigd is, indien deze aangepast dient te worden of om een andere reden.

Sommige vervoerders zijn flexibeler dan anderen, zorg ervoor dat u zo snel mogelijk uw leveringsorder annuleert wanneer dit nodig is zodat u niet voor onaangename verrassingen komt te staan.

Verkoopproces

Ga naar de Verkoop module en klik op Verkopen en vervolgens op Verkooporders. Klik dan op de verkoop order die u wilt annuleren.

Klik op de Levering knop in de rechterbovenhoek van de Verkooporder.

Klik vervolgens op het Aanvullende informatie tabblad. Daar ziet u naast de Vervoerder Tracking Referentie een Annuleren knop. Klik hierop om de levering te annuleren.

Kijk in de geschiedenis om er zeker van te zijn dat de levering is geannuleerd. U zult een bevestiging ontvangen van de annulering.

Was this article helpful to you? Yes No